Üdvözöljük, Belépés vagy Regisztráció
Kezdőlap | Termék kategóriák | Új termékek | Akciók | Kosár | Fizetés |
|
Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg
1. Üzemeltetői adatok, információk
Cégnév: DEKOR-EL KFT.
Székhely: H-4033 Debrecen, Budai Nagy Antal u. 81.
Telephely – üzlet cím: H-4033 Debrecen, Budai Nagy Antal u. 81.
Adószám: 23863640-2-09
Közösségi adószám: HU23863640
Cégjegyzék szám: CG.09-09-022827
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-55168/2012. Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság kibocsátott ki.
Statisztikai számjel: 23863640-1812-113-09
Hatósági nyilvántartási szám: 267/2013 Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Igazgatási Osztálya bocsátott ki.
Szerződés nyelve: Magyar
Kapcsolattartó: Gáspárné Kovács Angelika
Elektronikus levelezési cím: info kukacjel onlinedekor.hu
Telefonos elérhetőség: +36 (70) 618-55-30, +36 (52) 536-097
Szállítási partner, partnerek megnevezése: GLS futárszolgálat, Magyar Posta
Személyes átvételei lehetőség: H-4033 Debrecen, Budai Nagy Antal u. 81.
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 8-16 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: legkésőbb a megrendelés visszaigazolásától számított 6 munkanap
Webáruház domain: onlinetabla.hu
Panaszügyintézés helye: Dekor-el Kft. H-4033 Debrecen, Budai Nagy Antal u. 81.
Panaszügyintézés módja: Történhet, e-mailben, telefonon vagy személyesen az alábbi elérhetőségeken
Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok
Levelezési cím: Dekor-el Kft. H-4033 Debrecen, Budai Nagy Antal u. 81.
Elektronikus levelezési cím: info kukacjel onlinedekor.hu
Telefonszám: +36 (70) 618-55-30, +36 (52) 536-097
A fogyasztó dönthet úgy, hogy a panaszkezelés módjaként a Békéltető Testülethez való fordulást választja.
Az eljárás a fogyasztó írásbeli kérelmére indul. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye, tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.
Békéltető testületek elérhetőségei online:
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek
A Békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és vállalkozás közötti a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése.
A békéltető testületi eljárás díjmentes.
Társaságunkat a Békéltető Testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Társaságunk székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
Tárhely szolgáltató cégnév: ATOMSYSTEMS Informatikai Szolgáltató Kft.
Tárhely szolgáltató székhely / cím: 5662 Csanádapáca Liszt Ferenc utca 14.
Tárhely szolgáltató e-mail cím: info kukacjel gyorsszerver.hu
4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A kínált termékkör ismertetése, továbbá annak online vagy offline megrendelésének - átvételi lehetőségének ismertetése.
Webáruházunk biztonságtechnikai és munkavédelmi matricák, táblák, feliratok készítésével foglalkozik. Kiválasztott termékek zöme a megrendeléskor, egyedileg készül el. A megrendelt terméket házhoz szállítjuk vagy biztosítjuk a személyesen átvétel lehetőségét. Személyes átvétel telephelyünkön történik munkanapokon 8-16-óráig.
5. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
Figyelmeztető jelek, piktogramok, matricák, táblák
Rendelkező jelek, piktogramok, matricák, táblák
Tiltó jelek, piktogramok, matricák, táblák
Menekülési út és elsősegély jelek, piktogramok, matricák, táblák
Tűzvédelmi jelek, piktogramok, matricák, táblák
Figyelmeztető és tiltó matricák, táblák
Higiénés szabályok előírások, utasítások
Üzletek, boltok táblái
Projekt táblák
Magyar címeres ovális táblák
Kresz táblák
Plasztikus 3D betűk
Villamossági feliratok
Kirakatdekorációk
Egyéb öntapadós matricák
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27% áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
A webáruház felületén vásárlás csak regisztrációval lehetséges, így legközelebbi vásárlás alkalmával láthatja korábbi rendeléseit, szállítás és számlázási címeit, ezért praktikus a regisztrációval történő vásárlás. Telefonon vagy e-mailben történő rendelésre is van lehetőség, ez esetben jelen ÁSZF minden pontja érvényes mind a megrendelőre mind a szállítóra.
7. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailen keresztül visszaigazolja a rendelést a rendelés beérkezésétől számított legkésőbb 48 órán belül. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított legkésőbb 6 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Amennyiben a fényképen illusztráció látható, úgy az adott kép alatti információként feltüntetésre kerül. Cégünk nem tud felelősséget vállalni az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt, így kérjük, hogy amennyiben a termék átvétele időpontjában akként foglal állást, hogy a terméke a képtől eltérő, úgy éljen 14 napon belüli indoklási nélküli elállási jogával.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében, valamint ellenőrizze, hogy jól adta-e meg az e-mailcímet. Az rosszul megadott e-mailcím módosítására a FIÓKOM menüpontban van lehetősége. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást legkésőbb a megrendelés leadásától számított 48 órán belül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken. Amennyiben a visszaigazolás a megrendeléstől számított 48 órán belül nem érkezne meg, úgy az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
Egyedi jelzések:
Minden biztonságtechnikai tábla tartalmazza a webáruház domain nevének feliratát, a következő formában: OnlineTabla.hu Amennyiben ezt nem szeretné a táblán, kérem, megrendeléskor jelezze a megjegyzés rovatban.
A megrendelés elküldése regisztráció nélkül nem lehetséges! A jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
Megrendelés módosítás, törlése
A megrendeléssel kapcsolatos mindennemű változtatási vagy törlési igényt, a „FIÓKOM” „Rendeléseim” menü pontnál, mint üzenet közölheti a Vevő vagy bejelentheti az alábbi elérhetőségek egyikén. FONTOS! Megrendelés utáni címmódosítást a fent leírt módon üzenetbe vagy az elérhetőségek egyiken kell megtenni. A címeknél történő módosítás esetén, a már leadott rendelésben a cím nem módosul. Amennyiben a fizetés már megtörtént a vételárat visszafizetjük. Ennek módját későbbiekben részletezzük.
E-mailcím: info kukacjel onlinedekor.hu
Telefonos: +36 (70) 618-55-30, +36 (52) 536-097
Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is, valamint ellenőrizze, hogy jól adta-e meg az e-mailcímet. Az rosszul megadott e-mailcím módosítására a FIÓKOM menüpontban van lehetősége. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolat felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
Megrendelését telefonon vagy e-mailen keresztül is leadhatja normál díjas telefonszámunkon. Telefonon történő megrendelés leadása nem jár plusz díjjal.
9. A megrendelt termék fizetésének módjai
Webáruházunkban az alábbi fizetési módokat tudjuk elfogadni:
Átutalás
A megrendelés követően a Dekor-el Kft. bankszámlájára előre átutalással fizet a Vevő.
Bankkártya
A megrendelés leadása közben az OTP Mobil Kft. (SimplePay) fizető felületére irányítjuk a vásárlót, majd a tranzakció végén a tranzakció állapotáról információk kapva visszairányítjuk honlapunkra . A fizetés az OTP BANK honlapját történik biztonságos körülmények között.
Utánvétel
Házhoz szállítás esetén, a futárnak utánvétel.
Személyes átvételkor készpénzben
Személyes átvétel esetén, Dekor-el Kft. munkatársainak fizet a Vevő. (Magyarországon, Debrecenben)
Bankkártya
A bankkártyás fizetési folyamat bemutatása:
A vásárló kiválasztja a kifizetendő árut, a webáruház felületén, összeállítja a vásárlói kosarát és kiválasztja a bankkártyás fizetési módot. A webáruház alkalmazás az OTP Mobil Kft. (SimplePay) fizetőfelületével áll kapcsolatban. Biztonságos csatornán azonosítja magát a Bank felé és átküldi a tranzakció azonosítóját és összegét. Ezzel egy időben a webáruház alkalmazás átirányítja, a vásárlót a fizetőfelület banki oldalára. A banki oldal megjeleníti a webáruház nevét és a tranzakció összegét. A vásárló a Bank felületén, biztonságos környezetben megadja a tranzakció kiegyenlítéséhez szükséges bankkártya adatokat.
Készítse elő a bankkártyáját, azon minden szüksége információt megtalál:
-Kártyát kibocsátó bank neve
-Kártyára írt név
-Terhelendő bankkártyaszám
-Lejárati dátum
-Érvényesítési kód (CVC2/CVV2)
A banki oldalon így már minden adat a rendelkezésére áll a fizetéshez. Végrehajtatja a fizetési tranzakciót, amelynek eredményét közli a webáruház felé. A vásárló visszairányításra kerül a webáruház oldalára. A bankkártya adatok nem kerülnek a webáruház által tárolásra. A fizetési folyamat az OTP Mobil Kft. (SimplePay) oldalán biztonságos környezetben történik.
Bármilyen kérdés esetén az alábbi elérhetőségen tud kapcsolatba lépni velünk.
Kapcsolattartó: Gáspárné Kovács Angelika
Telefon: +36 (52) 536-097
Mobil:+36 (70) 618-55-30
E-mail cím: info kukacjel onlinedekor.hu
OTP Mobil Kft. SimplePay szolgáltatásra vonatkozó elérhetőségek:
Cégnév: OTP Mobil Kft.
Székhely címe: 1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. em.
Adószám: 24386106-2-41
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
10. Házhoz szállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat és a Magyar Posta kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni, azonban a jegyzőkönyv hiánya nem érinti a fogyasztó panaszjog gyakorlási jogát. A csomag kézbesítéskori ellenőrzése az ügyletben érintett személyek jogainak gyakorlását segíti elő, figyelemmel arra, hogy Társaságunk a szállítást nem saját hatáskörben végzi, arra harmadik személlyel szerződéses jogviszonyt létesített.
11. Házhoz szállítás díjszabása
Magyarországi címre történő szállítás és 50.000 Ft feletti rendelés esetén a házhoz szállítás ingyenes.
Szállítási költségek magyarországi címre:
Személyes átvétel |
Szállítási idő 3-6 munkanap |
Ingyen |
GLS házhoz szállítás |
Szállítási idő 3-6 munkanap |
2000 Ft |
GLS házhoz szállítás |
Szállítási idő 3-6 munkanap |
2500 Ft |
GLS csomagpont vagy automata |
Szállítási idő 3-6 munkanap | 1000 Ft |
GLS csomagpont vagy automata |
Szállítási idő 3-6 munkanap | 1500 Ft |
MAGYAR POSTA házhoz szállítás (Előre fizetés) |
Szállítási idő 3-6 munkanap |
2000 Ft |
MAGYAR POSTA házhoz szállítás |
Szállítási idő 3-6 munkanap | 2500 Ft |
MAGYAR POSTA |
Szállítási idő 3-6 munkanap | 1000 Ft |
MAGYAR POSTA |
Szállítási idő 3-6 munkanap | 1500 Ft |
Személyes átvétel az alábbi címen van lehetőség:
Dekor-el Kft. Dekorációs Műhely
Magyarország, 4033 Debrecen, Budai Nagy Antal u. 81.
Nyitva tartás:
Hétfőtől - Péntekig 8-16-ig
Szombat - Vasárnap: Zárva
Ezen időn belül is előfordul, hogy külső munka miatt zárva tartunk. Ezért személyes átvételnél mindig érdeklődjön, hogy tartózkodik-e valaki a műhelyben.
Tel.: +36 (52) 536-097 vagy +36 (70) 618-55-30 Személyes átvétel esetén szállítási díjat nem számítunk fel.
A megrendelt terméket 14 napig veheti át, utána a megrendelést töröljük és a terméket értékesítjük.
12. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Dekor-el Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő két évnél rövidebb határidő esetén beillesztendő, de legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket Dekor-el Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a jótállás jogával?
Hibás teljesítés esetén 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Dekor-el Kft. jótállásra köteles. Jogszabály egyes tartós fogyasztási cikkekre (pl. műszaki cikkek) kötelező jótállást ír elő. Azon termékek esetében, melyekre jogszabály jótállási kötelezettséget nem ír elő, az adott termék leírása tartalmaz bővebb információt.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
14. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől, azzal, hogy az elállás a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolható. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
Levelezési cím: Dekor-el Kft. H-4033 Debrecen, Budai Nagy Antal u. 81.
E-mailcím: info kukacjel onlinedekor.hu
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Nyilatkozat-minta letölthető pdf fájlban
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, bankkártyás és utánvétes fizetés esetén, valamint ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Bankkártyás és utánvétes fizetés esetén Önnel egyeztetve lehetőleg átutalással történik a visszatérítés. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra (Dekor-el Kft. H-4033 Debrecen, Budai Nagy Antal u. 81. címre) a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli!
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:
Részletek: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet.
A onlinetabla.hu domain néven üzemelő webáruház adatait a Dekor-el Kft. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. valamint Magyar Posta ZRT. megismerheti a csomag kézbesítéséhez.
A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges megadandó adatok
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.
Regisztrációkor megadandó adatok
A webáruházban történő vásárláshoz regisztráció szükséges. A regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.
Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:
Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok
Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A webáruház oldalain történő feliratkozás esetén, a webáruház visszaigazolja, hogy a feliratkozás sikeresen megtörtént. A megadott adatokat a Dekor-el Kft. bizalmasan kezeli, nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 2 munkanapon belül. A Dekor-el Kft. által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal. A megadott adatokat harmadik fél részére a Dekor-el Kft. nem adja ki, harmadik fél ajánlatait nem kézbesíti a megadott e-mail címre.
Statisztikai adatok
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Dekor-el Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A Dekor-el Kft. által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.
Cookie-k (sütik)
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.
Megrendelés adatai
A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Dekor-el Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@onlinedekor.hu e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu
Online vitarendezési platform
Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül.
Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő weboldalon ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: https://bkik.hu/hu
Társaságunk székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
17. Egyéb rendelkezések, információk
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Dekor-el Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.
18. Elállási/felmondási nyilatkozatminta
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:1
Dekor-el Kft.
H-4033 Debrecen,
Budai Nagy Antal u. 81.
Telefon: +36 (70) 6185530
E-mail: info@onlinedekor.hu
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:2
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:3
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
1) Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.
2) Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése
3) A megfelelő jelölendő
Nyilatkozat-minta letölthető pdf fájlban
A Cégünk fenntartja a jogot, hogy jelen Weboldalak Általános Felhasználási Feltételek rendelkezéseit frissítse, illetve időközönként módosítsa, hogy az tükrözze a weboldal működési módját és feltételeit, vagy a jogszabályi környezet változását. Ilyen esetekben az Általános Felhasználási Feltételek módosított változata jelenik meg az oldalon. Az Általános Felhasználási Feltételek tartalmát érdemes időről-időre figyelni a Weboldalon. Az Általános Felhasználási Feltételek ellen, azok Weboldalon történő közzétételét követően, a Vásárló/Felhasználó tiltakozhat.
Jelen ÁSZF módosított verziója 2019. június 6-tól érvényes.
19. Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a DEKOR-EL Kft (4033 DEBRECEN, BUDAI NAGY ANTAL U.81.) adatkezelő által az onlinedekor.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: email,név, számlázási cím
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Jótállás
A termékeinkre 12 hónap jótállást vállalunk. A jótállás csak szakszerű felszerelés, felragasztás és rendeltetésszerű használat mellet érvényes. A termék meghibásodása esetén vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal, a további teendőkről.
Minden biztonságtechnikai tábla tartalmazza a webáruház domain nevének feliratát,
a következő formában: OnlineTabla.hu
Amennyiben ezt nem szeretné a táblán, kérem, megrendeléskor jelezze a megjegyzés rovatban.
Későbbi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. (Szabályzat részét képezi)
Általános
Kültéri használatra készülnek, UV víz és időjárás állóak. Termékeink kültéri élettartamára vonatkozóan alapanyag függvényében eltérők lehetnek.
Színhelyesség
Webáruházban választható színek nagyban függnek a monitor és egyéb beállításoktól, ezért azok csak közelítőek.
Felület előkészítése:
Felragasztásuk száraz, por és zsírmentes felületre. Ragasztás előtt a tisztítás samponos, mosószeres vízzel történjen. Ablaktisztító és wax használata tilos, mert nem lesz megfelelő a ragadás. Megengedett az alkohol és a festékboltban kapható lakkbenzin használata. Nem megfelelően előkészített felületre történő ragasztás esetén, nem tudunk garanciát vállalni.
Táblák felhelyezése:
Műanyagtáblák esetében, a meleg hatására jelentkező hő tágulás miatt, több rögzítési pont szükséges és a rögzítéshez fúrt lyuk ovális legyen, így engedve teret a hő tágulásnak.
Frissen festett felületek
Ha frissen festett felületre kívánja ragasztani a dekorációt, feltétlen meg kell várni a megfelelő száradási időt, mert a festék kipárolgása miatt felhólyagosodhat a dekoráció. Ez az idő festékenként eltérő lehet. Az ilyen esetekre nem tudunk garanciát vállalni.
Érdes felületek
Az érdes műanyag felületekre történő ragasztás nem ajánlott, mert nem tud megfelelően tapadni a fólia. Ez ilyen felületekre történő ragasztás esetén nem tudunk garanciát vállalni.
Eltávolítás
Az öntapadós matricák eltávolíthatóak. Ha esetleg eltávolításkor ragasztó folt maradna a felületen, akkor alkohol vagy háztartási boltban kapható lakkbenzinnel eltávolítható.
Figyelmeztetés!
Műanyagtáblák esetében előfordulhat az elektrosztatikus feltöltődés veszélye.
Utánvilágító táblák tisztítása
Gondoskodni kell a megfelelő tisztántartásról, portalanításról, mert ezek a tényezők csökkenthetik fénykibocsájtás erejét.
Utánvilágító táblák töltődése
Utánvilágító tábláink fény hatására feltöltődnek, így sötétben fényt bocsátanak ki. A fénykibocsátás ereje függ a táblát ért fény intenzitásától, színhőmérsékletétől és az időtől. Ezért gondoskodni kell a táblát ért erősebb fényről. Magasabb kelvin értékű fény hamarabb feltölti a táblát, töltési idő legalább 1 óra. Kialvadási idő átlagosan 965 min, mely folyamatosan gyengülő fényerőt jelent.